De Technische Commissie van Swift is verheugd om aan te kondigen dat vanaf volgend seizoen Marit van Huizen onderdeel uitmaakt van de selectie van Swift.
Marit komt over van Ondo (M).
Marit: 'Ik heb zin in deze nieuwe uitdaging en mezelf te ontwikkelen naar een hoger niveau. Daarnaast hoop ik bij Swift een goede balans te vinden tussen plezier en prestatie.’
We heten Marit van harte welkom bij onze club.
← Terug naar nieuws
·
TC