Het nieuwe seizoen is al weer een aantal weken onderweg. Swift is sinds 31 mei lekker gegroeid: we zijn het nieuwe seizoen gestart met 14 (!) nieuwe leden. Wat opvalt is dat er 7 nieuwe senioren gestart zijn. Alhoewel: een aantal van hen (Roel Klootwijk, Ivo de Hond, Douwe Oostinga, Mathijs Page, Annelies Donk) zijn oude bekenden. Welkom terug! Fijn dat jullie weer gaan spelen!

Verder zijn er twee dames die de senioren hebben versterkt: Iris Kalkman en Mireille Davidse. Veel plezier!

Recent is ook Linda van Huizen lid geworden van Swift. Zij heeft al eerder gekorfbald en heeft inmiddels een paar wedstrijden gespeeld. Hartstikke goed!

Tenslotte hebben we nu al 6 nieuwe pupillen: Amber, Nina, Esmee, Danique, Lois en Julia: fijn dat jullie voor Swift hebben gekozen en veel plezier!

Zoals jullie regelmatig kunnen lezen wordt er hard gewerkt om Swift te laten groeien. Ledenwervingsactiviteiten zijn goed gestart. Ledenbehoud en groei door nieuwe leden is voor Swift van groot belang. Mede daarom zal ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Maandelijks zal ik de ledenmutaties publiceren.

Kees Blankenburgh, ledenadministratie

Categorieën: Bestuur