Het is ons gelukt! Vorige week las u over onze wedstrijd tegen Zaamslag. Over hoe we op voorsprong kwamen, en uiteindelijk alsnog verloren…

Deze week stonden we opnieuw tegen Zaamslag en waren we klaar voor revanche. Om 8u30 gingen we van start met de voorbereiding. Het was nog wat frisjes, dus een goede warming-up was wel nodig. Gelukkig kwam net voor de wedstrijd begon het zonnetje erbij en waren we er helemaal klaar voor.

Het werd een wedstrijd die alles had om het publiek op het puntje van de bank te laten zitten: 2 teams die duidelijk voor de overwinning streden, ballen die precies op het juiste moment afgepakt werden, een goede scheidsrechter, doelpunten over en weer, een verwarrend moment in het veld, een paniekaanval bij het publiek… en een 3-2 ruststand.

Na de rust had Sivan genoeg van dit spannende gedoe en besloot om een gaatje te maken… BAM 4-2. Nu goed blijven verdedigen en oppassen voor foutjes. Het was IJve die het genadeschot loste en de wedstrijd deed eindigen met een 5-2 winst. FEEST!

Volgende week staat er opnieuw een revanche-wedstrijd op het programma. Tegen TOP dit keer. Weet u nog? Die wedstrijd die we best hadden kunnen winnen als we wat meer voor de bal waren gegaan… dat hebben we ondertussen heel goed geoefend, dus TOP zal niet weten wat hun overkomt!

We spelen thuis om 9:00.

Handtekeningen en selfies na de wedstrijd graag. 😉

Tot zaterdag! Swift F2

Categorieën: Wedstrijdverslagen