Op het moment dat ik dit schrijf ligt er nog een laagje sneeuw in de tuin en vriest het matig, maar toch is de lente gelukkig niet ver weg. Na een prachtig zaalseizoen voor Swift 1, waarbij verbazing en trots overheersten, gaat de competitie verder op het veld. Wat was het mooi om te zien wat het met de club doet, wanneer het vlaggenschip niet alleen goed presteert, maar dat ook doet met flair, een goede teamspirit en positiviteit. De oprichting van supportersvereniging “De Eagles” is daar een voorbeeld van. Kampioenen waren er dit zaalseizoen ook; Swift C2 en B1 haalden het kampioenschap in hun klasse binnen, een mooie prestatie! Vele vrijwilligers zijn wederom in en om de zaal actief geweest om ervoor te zorgen dat alle wedstrijden gespeeld konden worden en dat er diverse activiteiten georganiseerd konden worden, super! Een bijzondere vermelding is op zijn plaats voor Dennis Plantinga die na meer dan 20 jaar trouwe dienst heeft besloten (voorlopig) te stoppen als bondsscheidsrechter. Dennis, hartelijk dank voor het fluiten van al die wedstrijden voor de club! Sinds vorige week hebben de eerste ploegen al buiten getraind en ook het oefenprogramma is inmiddels bekend. De (her)start van de veldcompetitie is voor de meesten teams of 31 maart. Bij deze wens ik de spelers veel succes en plezier met korfballen in de buitenlucht en misschien tot ziens langs de lijn!

mede namens het bestuur,

Paul van den Berg