Afgelopen maandag was alweer de laatste bestuursvergadering van het jaar. Natuurlijk was een van de bespreekpunten het vrijwilligersbeleid. Daar is goed nieuws te melden. De activiteiten commissie (AC), voorheen EC, is nieuw leven in geblazen door een aantal enthousiaste ouders en leden. Yvonne Onderdijk heeft hierin het voortouw genomen en daar zijn we heel erg blij mee! Het aantal opgaves voor de Kerstpannekoekendiscoshow is in ieder geval zeer bemoedigend. In het nieuwe jaar zullen er ook weer veel leuke activiteiten gehouden worden, dus hou de website / FM / Facebook in de gaten! Een van die activiteiten is een nieuwjaarslunch voor de jeugd. De nieuwjaarsborrel gaat dit jaar helaas niet door. Reden hiervoor is dat de eerste thuiswedstrijd van Swift 1 pas op 20 januari om 20:15 begint. Als gevolg van de zuivere speeltijd, zou de borrel dan nog later beginnen dan vorig jaar en dat terwijl het late tijdstip voor veel mensen reden was om vorig jaar niet te komen. Dit jaar dus niet, maar volgend jaar zullen we er alles aan doen om de eerste thuiswedstrijd van Swift 1 in het nieuwe jaar eerder te laten beginnen.

Ook zijn we heel blij met het initiatief van een aantal leden, waaronder Youri de Back en Remi Mesu, om een supportersvereniging op te richten: De Eagles. Kunnen zij Swift 1 een keer naar 40 doelpunten schreeuwen?!? Veel leuk nieuws te melden dus, maar we zijn er nog niet. We zullen actief moeten blijven zoeken naar vrijwilligers, om de gaten die er nog steeds zijn, op te vullen. Daarover later meer.

Voor nu wensen we jullie alvast allemaal fijne feestdagen en een gezond en sportief 2018 toe.

Categorieën: Bestuur