In de afgelopen weken is de nieuwe gym al uitvoerig gebruikt. Niet alleen door de selectie, maar ook door anderen. Daarnaast is de vraag gekomen naar meer informatie, en die geven we graag. Daarom organiseren we een uitleg en instructie, zodat alle geïnteresseerden gebruik kunnen maken van deze nieuwe faciliteit, die overigens al is uitgebreid om aan de vraag te voldoen. De gym bestaat nu uit:
– cardiohoek voor warming up en conditie (spinningbikes, roeier enz)
– kracht en stabiliteit hoek
– ruimte voor individuele oefeningen met klein materiaal (alleen in periodes zonder wedstrijden, per 3 juni)

Maandag 4 juni 2018
19.30 – 21.00 uur
Clubhuis en gym Swift
Voor alle spelers van 3, 4, A en B en overige geïnteresseerden.

Programma:
– Uitleg en gebruik materialen.
– Doel en opbouw van training.
– Welke oefeningen doe ik daarbij. Welke gewicht, hoe vaak, en inspiratie voor nieuwe oefeningen.
– Wat train ik en hoe voer ik de oefeningen uit
– Algemene afspraken mbt gebruik
– Ruimte voor individuele vragen

Mocht je wel informatie willen, maar op de 4e verhinderd zijn, laat het dan weten, dan maken we een individuele afspraak!

Dennis Plantinga
dplantinga@zeelandnet.nl