Bij iedere start van een nieuw seizoen is al duidelijk wanneer de teams hun wedstrijden gaan spelen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zoveel mogelijk zijn sportieve plicht vervult door er op de geplande wedstrijddagen te zijn. Afmelden terwijl je bij een team hoort heeft (negatieve) effecten op het eigen team dat wellicht niet meer compleet kan spelen, op andere teams die spelers moeten afstaan en op de wedstrijdsecretariaten die het georganiseerd moeten krijgen om alle wedstrijden met complete teams door te kunnen laten gaan.

Bij de evaluatie is gebleken dat met name D3 en C3 ‘last’ hebben van afmeldingen.

Namens teams en wedstrijdsecretariaten vraag ik iedereen, ook ouders van jeugdploegen, om direct na het verschijnen van het programma voor de periode tot aan de zomer de datums waarop gespeeld moet worden in de agenda vast te leggen en zoveel mogelijk daar omheen te plannen. We sporten zeker voor ons plezier, maar hebben allemaal onze verplichtingen naar ons team.

Dank voor ieders medewerking!

Namens de TC,

Pieter Goudappel, voorzitter