Wij krijgen regelmatig de vraag waar de nieuwe Swift sportkleding te koop / bestellen is. Swift heeft Muta als leverancier voor deze kleding. Bij Muta is het helaas niet mogelijk om als particulier te kopen, daarom organiseren we binnenkort een Swift-pas-kleding-dag zodat iedereen de gelegenheid krijgt om een trainingspak en broekje/rokje te passen en de juiste maat te bestellen. We inventariseren dat voor zoveel mogelijk leden van de vereniging, zodat het interessant is voor de leverancier om te leveren en we dus ook een gangbare prijs kunnen hanteren.

Houd het FM in de gaten want hierin wordt datum en locatie gepubliceerd voor de Swift-pas-kleding-dag, dit zal waarschijnlijk na de herfstvakantie zijn.

Vragen? Mail de sponsorcommissie (sponsorcommissie@kvswift.nl)
Myra Hulshof en Sonja van der Voet

Categorieën: Sponsornieuws