Goed nieuws van het arbitragefront, de rompregeling veld – de verplichte scheidsrechterslevering – is behaald !!

Dit weekend kwamen onze scheidsrechters in actie bij TOP A1 – GKV A1  (Martijn de Bel), Tjoba 2 – KCR 3 (Thijs Soeting) , Volharding/Emergo 1 – OZ/Hoekse 1 (Sjoerd Sanderse) en Fortis 3 – ONDO 3 (Martijn van Langevelde). Jan-Peter Pouwer beoordeelde de scheidsrechter bij de wedstrijd Blauw Wit 1 – Scheldevogels 1.
Daarmee kunnen we weer 5 wedstrijden aan ons totaal toevoegen en komen we nu op 51 geleverde wedstrijden. Daarmee is de drempel van 49 wedstrijden behaald. Een mooi resultaat, aangezien we bij de start van 2e helft veld nog maar 26 wedstrijden hadden geleverd !

Met nog 1 competitieronde te gaan zullen er nog een paar wedstrijden bijkomen en dat betekent dat we toch weer een kleine bonus (in geld) van het KNKV tegemoet kunnen zien !

Scheidrechters en beoordelaars , bedankt voor jullie inzet !