De rompregeling zaal 2017/2018 – de verplichte scheidsrechterslevering – hebben we afgesloten met 54 wedstrijden. Dat betekent dat er wen bonus is behaald van 4 wedstrijden , goed voor een bedrag van € 95.20. Toch een mooi extraatje .

Dank dus aan onze scheidsrechters Dennis, Douwe, Martijn, Martijn, Sjoerd en Thijs, onze beoordelaars Jan-Peter en Piet en onze juryvoorzitters Hans en Sjoerd die voor dit mooie aantal hebben gezorgd !

Ook op het veld kwamen onze scheidsrechters en beoordelaars de afgelopen weken weer in actie en dus zitten we inmiddels op 30 gefloten en beoordeelde wedstrijden. Dat betekent dat we de drempel voor sanctie minpunten hebben behaald. Voor de bonus/malus moeten we 50 wedstrijden leveren, dus nog 20 wedstrijden te gaan, dat wordt een flinke uitdaging de komende weken.