Nu dit weekend de laatste competitieronde is gespeeld kan ook de balans voor de Rompregeling Arbitrage weer worden opgemaakt. Deze regeling omvat het verplicht leveren van neutrale scheidsrechters en beoordelaars in het wedstrijdkorfbal.
Net als in de zaal hebben we gedurende de veldcompetitie de bonus/malus ruimschoots behaald. Was voor de start van de zaalcompetitie het target minpunten (22 wedstrijden) al behaald, begin mei was ook het target bonus/malus van 36 wedstrijden behaald.
Mede doordat de thuiswedstrijden van C1 en B1 de afgelopen 2 weekeinden door Swift zelf gefloten moesten worden, hebben we inmiddels 46 wedstrijden geleverd. Dat zijn dus 10 wedstrijden in de plus, elk goed voor een bonusbedrag van € 23.80 per wedstrijd !

Opnieuw gaat onze dank uit naar KNKV-scheidsrechters Dennis, Douwe, Thijs en KNKV-beoordelaars Jan-Peter en Piet. Maar tevens dank aan Ivo, Jan-Peter en Douwe die de thuiswedstrijden van C1 en B1 voor hun rekening namen.

Martijn
Coördinator Arbitrage