Wat voorzichtig begon als een proef, is inmiddels al uitgegroeid tot een gezellig en sportief team!

Inmiddels telt het recreantenteam al meer dan 10 leden en zijn er vooral vrouwen over de streep. We wachten nog op aanmeldingen van de mannen! Ze zijn uiteraard ook meer dan welkom!

Niet alleen in ledenaantal zijn we gegroeid, maar ook in spelinzicht, vaardigheden en conditie. Een doorloopbal, strafworp of oefenwedstrijden tegen elkaar, we worden er steeds beter in!

Mocht je eens mee willen doen om kennis te maken met korfbal, de sport opnieuw in de vingers te krijgen of om deel uit te maken van een gezellig en sportief team?

Laat het weten op evenementen@kvswift.nl of kom eens kijken/meedoen op de maandagavond van 20.00-21.00 uur in de gymzaal aan de Mosselkreekstraat 1 te Middelburg.

Categorieën: Evenementen