Ons nieuwste lid is Marjo de Peugeot. Heb je Marjo al gezien? Ze is al enkele keren mee geweest naar uitwedstrijden van de selectie en afgelopen zaterdag was ze ook present op de Sprong!

Marjo is geen spelend lid, maar wel een erg belangrijk lid van onze vereniging. Marjo is namelijk onze deelauto.

Een deelauto is een auto die door meerdere bestuurders gebruikt kan worden.
In het geval van Marjo wordt de auto gebruikt voor uitwedstrijden, maar de auto is ook beschikbaar voor andere mensen die (tijdelijk) vervoer nodig hebben.
Als ‘officiĆ«le’ deelauto zijn al die dingen goed geregeld.

Zoek je dus tijdelijk vervoer omdat je (even) geen auto hebt? Dan is Marjo jouw maatje!

Neem gerust contact op. Tegen een gunstig tarief kun je met Marjo op stap! Als je niet zo vaak een (2e) auto nodig hebt, dan is het namelijk veel goedkoper om af en toe met Marjo op stap te gaan. We delen dan namelijk de kosten!

Meer informatie over Marjo?
Op deze webpagina kun je alle informatie vinden en de kosten om Marjo te gebruiken.

Volg Marjo op Facebook!
Wil je de avonturen van Marjo volgen? Volg haar dan op Facebook!
Daar kun je Marjo ook direct reserveren!

Categorieƫn: Overig