Swift heeft inmiddels het verlies van 30 leden aan het eind van vorig seizoen goedgemaakt. We zitten weer op 225 leden. Dat betekent bij de KNKV dat we de A-status hebben bereikt. Als we meer leden werven dan het verlies van vorig jaar verdienen we een echte wedstrijd-korfbal !!

Kortom, we gaan verder met het werven van leden !! Dat doen we met z’n allen !!

De volgende activiteiten zijn geweest en zijn gepland:

– de Ministars groeien elke week met vriendjes en vriendinnen! De laatste keer waren er al 4 jongens. In totaal hebben al 10 verschillende kinderen een of meer keren bij de Ministars getraind. Een aantal is zelfs al lid geworden.

– Op de basisscholen Cypressehof en De Regenboogschool heeft Rob Sanderse korfballessen gegeven. Alle kinderen waren enthousiast en kregen een flyer over Swift mee naar huis.

Maandag 23 december organiseert Swift in de ochtend (10-12 u.) een KERST- korfbalinstuif voor de kinderen uit de groepen 1 t/m 4 en ‘s middags (14.00 -16.30 u.) is er een korfbaltoernooi voor de kinderen uit de groepen 5 t/m8.

Alle Swift jeugd wordt uitgenodigd (met een flyer) en kan een vriend of vriendin meenemen. We flyeren op de basisscholen en rekenen op veel teams (van max 6 personen i.v.m. 4×4 monokorfbal).

Wil je helpen op deze dag ? Stuur mail naar bartp@zeelandnet.nl
De commissie Ledenwerving.

Categorieën: Ledenwerving

1 reactie

Anneke Duvekot · 8 december 2013 op 20:13

GEWELDIG, ieder die hieraan een bijdrage heeft geleverd, heel erg bedankt!
En we gaan door!!

Reacties zijn gesloten.