Op het veld werden ze al kampioen, dit keer is het Swift C2 en Swift B1 opnieuw gelukt.

C2 sealde de deal al op 26 februari door met 1-9 te winnen. In hun poule wist alleen Emergo C1 wat weerstand te geven, dat bleek ook de laatste wedstrijd afgelopen zaterdag toen Swift in de rust flink achter stond. Maar de swiftmeiden lieten in de tweede helft zien wie de nummer 1 van de poule is, en kwamen krachtig terug. Helaas sloten ze de wedstrijd met net een puntje te weinig af, maar dat kwam mogelijk omdat ze taart al konden ruiken! Die stond natuurlijk al klaar!

B1 weet het altijd weer spannend te houden tot het laatste eind. Met TOP B2 op hun hielen die wél wisten te winnen van het enige team waartegen B1 een puntje verloor zou het kampioenschap pas echt in de laatste wedstrijd bekend worden – de knaller, Swift tegen TOP. De wedstrijd begon met een ruime voorsprong, toch kwam TOP terug en werd het nog even spannend. Het publiek zat op het puntje van hun stoel. Nergens voor nodig… want met 14-10 was de buit binnen!

Alle spelers van C2 en B1 en natuurlijk trainers Sanne, Ariska, Youri, René en Marinka gefeliciteerd!

Namens de TC,

Jessica