Vanwege blessures heeft B1 de komende wedstrijden de hulp van de B2 en A2 nodig om het team compleet te maken. Hiervoor is in overleg met de trainers een inval schema opgesteld. Graag willen we een beroep op jullie doen om één wedstrijd in te vallen bij B1 en de week voorafgaand aan deze wedstrijd bij de B1 mee te trainen. Het rooster is als volgt:

15 september: Gwen (de week voorafgaand mee trainen met B1, na de wedstrijd wordt je direct naar B2 door gebracht)

22 september: Senna S. (de week voorafgaand mee trainen met B1, na de wedstrijd wordt je direct doorgebracht naar A2)

29 september: Renate (de week voorafgaand mee trainen met B1)

6 oktober: Kim (de week voorafgaand mee trainen met B1)

Afhankelijk van het herstel van de B1 dame(s) moeten we overleggen of het invallen voor de wedstrijden op 13 oktober en 6 oktober daadwerkelijk nodig is. Vooralsnog hanteren we dit schema.

Namens de TC, Steven

Categorieën: TC