Afgelopen zaterdag rondden we het seizoen af. Hier en daar wordt nog een inhaalwedstrijd gespeeld, maar over het algemeen kunnen we zeggen: “Het zit erop”.

Tijd om even terug te blikken op het afgelopen veldseizoen. Vermeldenswaardig is zeker de eindsprint van Swift 1. Voor de zaal verkeerden ze nog in gevarenzone, maar de lijn van de zaal werd doorgetrokken naar het veld, met als resultaat een mooie tweede plaats in de poule. Swift 2 zorgde voor het noodzakelijke lijfsbehoud en Swift 3 pakte dan wel geen kampioenschap; promotie naar de reserve derde klasse is wel bereikt!

Bij de jeugd konden verschillende kampioenen worden gehuldigd: C3, D1, E1 en E2. Spelers en trainers, van harte gefeliciteerd!

De TC dankt alle trainers /coaches voor hun inzet voor de club het afgelopen seizoen. De meeste van hen zien we komend jaar terug, andere nemen (tijdelijk) afscheid. Zonder iemand tekort te doen wil ik René leClerq noemen die na zeer vele jaren aan een stuk heeft besloten te stoppen met het trainerschap. René heeft verschillende jeugdteams tot aan de B’s onder zijn hoede gehad en vele uren in korfbal geïnvesteeerd. René, dank je wel voor je inzet!

Ook een bedankje voor alle scheidsrechters die hun wedstrijden hebben gefloten binnen en buiten onze vereniging en onze beoordelaars. We voldeden aan onze verplichtingen en daarnaast was het fluiten van de jeugdwedstrijden dit jaar bijzonder goed georganiseerd. Martijn van Langevelde, coördinator arbitrage, dank voor jouw sturende rol hierin!

Voor nu wens ik iedereen alvast een heerlijke vakantie toe. Rust lekker uit en tot in weer een nieuw korfbalseizoen!

namens de TC,

Pieter