Weten jullie het nog hoe tof het was afgelopen seizoen? Wij zijn inmiddels achter de schermen druk bezig om het minstens weer zo goed te doen! Om dat te kunnen, hebben we wel geld nodig. Daarom komt er binnenkort een fooienpot in het clubhuis te staan waar je vrijwillig een donatie in kan stoppen. Van de donaties kunnen wij weer andere toffe dingen doen zoals nieuwe spandoeken maken.

Net als vorig seizoen gaan we weer verder met de flessenactie. Binnenkort komt de ton weer in het clubhuis te staan waar lege statiegeldflessen in gestopt kunnen worden. Ook hierbij wordt de opbrengst weer gebruikt voor allerlei leuke ideeën.

Heb je toevallig zelf nou zo’n leuk idee voor wat we kunnen doen? Of wil je zelf meehelpen om de sfeer in de hal weer net zo mooi te maken? Stuur ons dan een berichtje via de mail (SVdeEagles@gmail.com, Facebook (www.facebook.com/SVdeEagles/) of Instagram (sv_de_eagles).