Heeft u ook al zin in de feestdagen in december a.s. ?

Vier de feestdagen met Swift en bestel binnenkort één van de lekkere cadeaupakketten van Koepoort Koffie. De eerste bestellingen lopen al binnen !!
Bestellen kan heel simpel via het formulier onder deze link.

Deze actie is voor alle leden, ouders en/of verzorgers en overige geïnteresseerden.
Er is keuze uit diverse pakketten van de bekendste Zeeuwse Koffiebranderij met bonen of
gemalen koffie of een pakket met thee. De pakketten zijn leuk om weg te geven tijdens de feestdagen (als cadeau) of een mooie gelegenheid die lekkere koffie/thee eens te proeven.

• Pakket 1: 2x 250 gram koffie en Zeeuwse babbelaars (€12,50)
  • Pakket 2: 2x 100 gram kruidenthee (Zeeuwse Storm en Zeeuwse Bolus) en een zakje babbelaars (€10)
  • Pakket 3: 1x 250 gram koffie en 1x 100 gram Zeeuwse babbelaarthee (€9)
  • Pakket 4: Losse kilo koffie Brazilië of Peru (bonen of gemalen) (€18)

Bestellingen kunnen worden opgehaald in sportcomplex De Sprong op zaterdag 17 dec. of zaterdag 28 jan. tijdens de thuiswedstrijd van Swift 1.

Met deze actie drinkt u lekkere koffie/thee en spekt u tegelijkertijd de clubkas van Swift.

Vriendelijke groeten,
de Sponsorcommissie.