Slingers, ballonnen en serpentines graag!

Ons doel was 2.000 euro, iets lager dan vorig jaar. Het zijn zorgelijke tijden…. Maar onze lotenverkopers en kopers hebben Swift heel mooi gesteund met op dit moment (18-11) een opbrengst van 2.800,80 euro! 64 % van de loten werd online verkocht, 36% via papier in de boekjes. We (ver)kochten 1.167 loten, (vorig jaar 1.133).

De actie loopt tot en met 21 november, dus het is nog even onder voorbehoud. Lotenboekjes kunnen nog worden ingeleverd op de bekende adressen (zie de eerdere berichten op de website van Swift).

Ook zijn loten nog te koop tot die datum via deze link: Steun KV Swift – Grote Clubactie

Informatie veelverkopers:

Volgende week is de eindstand bekend.

Swift D3 zal toch niet meer worden ingelopen? Zij worden onze beste verkopers! Met 261 verkochte loten hebben jullie een mooie voorsprong, super!  (Vorig jaar won ook D3. Toen met 183 loten.)

Swift D1 is nu tweede, met 163 verkochte loten en D2 verkocht er 125.

Bij de individuele kinderen is het spannend:

Jaymen (57), Autumn (56), Babette (49), Lize (47), Esmee 42), Veerle (41), Thijs (40), Maxime (40), Babette (39) en Julia (32) vormen de top -10.

Overigens, deze aantallen wijken soms iets af: als de incasso geweigerd wordt, het rekeningnummer echt onleesbaar is (ondanks mijn getrainde handschrift-ogen) of er geen rekeningnummer is ingevuld op de papieren loten, gaat de transactie niet door. De 3 euro die in een boekje waren geplakt, gaan naar de kas van Swift, hier kan geen lot van worden gekocht.

Bedankt, tot volgende week, als we de actie hier beëindigen,

Sjoerd Sanderse

coordinator Grote Club Actie