Met het zaalseizoen in zicht, zullen veel ouders (weer) nieuwe sportschoenen en sportkleding moeten aanschaffen. Vaak is de sportkleding van vorig zaalseizoen nog goed, maar zijn de kinderen eruit gegroeid. Daarom willen we een verkoopdag organiseren waar jij bijna niks voor hoeft te doen. Jouw sportkleding krijgt een nieuwe eigenaar en 10% van jouw opbrengst gaat naar de club. Een win-win situatie!

Hoe werkt het?

Op maandag 10 en woensdag 12 oktober neem je je te verkopen sportkleding en -schoenen mee. In het clubhuis zitten tussen 17.00 uur en 18.30 uur ouders die het in ontvangst nemen. Je vult hier per kledingstuk een formuliertje in met je persoonlijke gegevens en de prijs die jij wilt vragen voor dit item. Deze prijs staat vast, er gaat niet onderhandeld worden met de koper over de prijs. Bedenk wel dat de prijs reëel moet zijn voor een snelle(re) verkoop.

Op zaterdag 15 oktober zullen wij tussen 09:00 en 12.00 de kleding verkopen in het clubhuis. Iedereen die sportkleding wil kopen, is van harte welkom. Uiteraard kan er gepast worden. Wij vragen om met contant geld te betalen.

Op maandag 17 oktober kun je tussen 17.00 uur en 18.30 uur bij het clubhuis je envelop en eventueel niet verkochte kleding weer ophalen.

Categorieën: Evenementen