Afgelopen zaterdag was de eerste tweedehands sportkleding verkoop. Het merendeel van de schoenen en alle kleding hebben we voor jullie kunnen verkopen. Naast dat het natuurlijk de verkoper wat heeft opgeleverd, konden we een bedrag van €23,50 aan de clubkas toevoegen. Er waren zelfs verkopers die het gehele bedrag hebben gedoneerd aan de clubkas. Dank jullie wel!

We hebben veel enthousiaste reacties alsook wensen en tips op dit initiatief gehad.
Daarom willen we de verkoop aan het einde van het zaalseizoen nogmaals gaan organiseren. Dus hebben jullie in de komende tijd sportschoenen, sportkleding of trainingspakken (hier was heel veel vraag naar) liggen die te klein worden, bewaar deze voor de volgende verkoop. Ook de items die afgelopen keer niet verkocht zijn, zouden weer opnieuw aangeboden kunnen worden. Over de precieze datum zullen we jullie te zijner tijd informeren.

Aankomende maandag is het clubhuis van 17.00 tot 18.30 weer geopend om de enveloppen en de niet verkochte items op te halen.

Namens het bestuur bedanken we Cynthia Malcorps en Ilona de Baar voor dit initiatief !!

Categorieën: Evenementen