De laatste avonden vragen nog wat hulp !! Vul ff die datumprikker in. Je hebt een leuke avond en je helpt Swift en Jumbo !!

Inschrijven / opgeven kan via de volgende linkhttps://datumprikker.nl/pexpkbw4wg5gz9tf

Zoals jullie weten hebben vorige zomer een flinke groep Swift leden en ouders bijgedragen aan de eerste editie JUMBO vakkenvullen. Dit was een groot succes voor zowel de supermarkt als voor de korfbalvereniging. Daarom hebben we afgesproken dat we dit ook deze zomer weer samen gaan doen!

Door jouw vrijwillige inzet helpen we JUMBO Oostkapelle deze zomer aan handjes in de winkel en spekken we tegelijkertijd onze eigen clubkas.

De financiële bijdrage van de JUMBO voor het vakkenvullen gaat rechtstreeks naar onze vereniging. Vorige zomer werd het vakkenvullen als leuk ervaren door de deelnemende mensen.

Wanneer?
Deze zomer hebben we afgesproken dat wij op de maandag- en woensdagavond zullen helpen (18.00 – max 21.30 uur), gedurende een periode van 6 weken.

De data 25 en 27 juli en 1, 3, 8, 10,15,17 augtustus 2022

Voor wie?
Je bent 16 jaar of ouder en bent lid van korfbalvereniging Swift of als ouder, verzorger, familielid betrokken of gewoon geïnteresseerd.

De sponsorcommissie
Tom Jonker, Remi Mesu, Bart Pouwer en Dolf Elst