De toernooicommissie is druk bezig met de voorbereidingen van het Jumbo-Swift Hemelvaartsdagtoernooi. 14 verenigingen en 92 teams hebben zich aangemeld, dus het belooft een gezellig toernooi te worden! Op dit moment werken we aan het wedstrijdprogramma en het werkrooster, welke we volgende week zullen publiceren op de website en FM.

Hulp gevraagd!

We hebben al veel enthousiaste aanmeldingen gekregen van vrijwilligers, dank daarvoor! Maar het rooster is nog niet helemaal rond. Vind je het leuk om mee te helpen bij het toernooi? Stuur dan even een mailtje aan kvswifthemelvaart@gmail.com. We zoeken nog hulp bij o.a.:

• verkoop consumptiebonnen
  • wedstrijdsecretariaat
  • hamburgerkraam
  • keuken/terreindienst
  • tap

Programma

Naast de wedstrijden dit jaar extra activiteiten voor de jeugd. Het toernooi zal geopend worden met een muzikale warming-up waarbij iedereen zich klaar kan maken voor een sportieve dag. Alle spelende en niet-spelende jeugd kan meedoen, maar ook senioren die een extra warming-up nodig hebben zijn meer dan welkom om aan te sluiten. Verder kun je je dit jaar laten schminken en een sprongetje wagen op het springkussen. In de middag vinden er spelletjes plaats voor de jonge jeugd. Voltooi alle spellen en krijg een kleine beloning! Neem je broertjes, zusjes, vriendjes en vriendinnetjes mee om samen tussen de wedstrijden door te spelen. Tot dan!

Vriendelijke groet van de Hemelvaartsdagcommissie,

Steven, Dennis, Inger, Stefan, Sander, Robbert-Jan, Benjamin, Rob, Sjoerd