Aanstaande zaterdag nodigen we D1, C1 en C2 uit om op te lopen met Swift 1.

Als ploegje van de week mogen we mee oplopen met de spelers van Swift 1 voordat hun wedstrijd begint. Het ligt gaat uit, de spot gaat aan en we rennen onder luid applaus van het publiek met één van de spelers mee tijdens het voorstellen. Tijdens de wedstrijd zijn wij de luidste en beste supporters die Swift ooit gekend heeft en tijdens de rust laten wij het publiek op onze éigen korf zien dat we net zo goed kunnen scoren als de spelers van Swift 1.

Onze eigen fanclub van ouders, opa’s, oma’s, broers, zussen komen natuurlijk allemaal mee om ons en de Swift 1 aan te moedigen. Voor hun is het ook eens leuk om een spetterende wedstrijd van ons vlaggenschip te zien. Bovendien… dan kunnen zij zich dan alvast voorbereiden voor wanneer wij later zélf in Swift 1 spelen.  😉

We zijn ongeveer een half uur voor aanvang van de wedstrijd aanwezig. In ons Swift-tenue, bij het geluidshok bij de ingang van de zaal. Daar staan 2 juffen uit B1 die ons gaan uitleggen wat de bedoeling is.

Categorieën: TC