Wat was het fijn om weer met een goedgevulde hal naar de wedstrijden te kijken afgelopen weekend! Als TC zijn we blij dat alles weer loopt. Er worden weer wedstrijden gespeeld, spelers staan klaar om in te vallen als dat nodig is en coaches werken samen met het secretariaat om invallers te regelen. De scheidsrechtersopleidingen worden weer opgepakt en ook onze bondsscheidsrechters zijn weer actief in de regio (- mits hun wedstrijd niet gecancelled wordt)… We zijn extra verheugd dat we Martijn van Langevelde weer als scheidsrechter in het veld gaan zien en ook Hans Soeting heeft zijn fluitje uit het stof gehaald. Hans is alweer op pad geweest richting Middelharnis, Arnemuiden en afgelopen zaterdag mocht hij in Kapelle optreden bij KVK 1 tegen Stormvogels 1. Later meer over de avonturen van onze bondsscheidsrechters.

Op 18maart organiseren we met de selectie weer een jeugdclinic en ook komt er weer een interessante trainersavond aan. Binnenkort zullen we de jaarlijkse spelersenquete weer gaan verspreiden onder spelers vanaf C, zodat we een kijkje krijgen in de beleving van het huidige seizoen en de toekomstplannen voor het volgende seizoen. Hierover later meer!

In de TC-samenstelling zijn er intussen wat taken verschoven, dus hierbij een overzichtje wie je waarover kunt contacten:

• Steven Meerburg – TC voorzitter – contact selectiespelers en staf – tc@kvswift.nl
  • Tijmen den Ottelander – contact teams/trainers/coaches – tijmen@kvswift.nl
  • Paulien Nijboer – contact ouders/teamouders + accommodatiehuur – paulien@kvswift.nl
  • Marjolein van Wallenburg – contact wedstrijdsecretariaten – marjolein@kvswift.nl
  • Jessica Schipper – contact scheidsrechters – jessica@kvswift.nl

Namens de TC: