De Rijksoverheid heeft zaterdag 18 december 2021 bekendgemaakt dat de coronamaatregelen verder zijn aangescherpt.

Met ingang van zondag 19 december 2021 tot in ieder geval 14 januari 2022 zijn binnensportlocaties gesloten. Buitensportlocaties mogen open tussen 5.00 uur en 17.00 uur.

Volwassenen van achttien jaar en ouder mogen buiten met maximaal twee personen op anderhalve meter afstand sporten, exclusief instructeur.

Kinderen tot en met zeventien jaar hoeven tijdens het sporten buiten geen anderhalve meter afstand te houden en mogen trainen en wedstrijden spelen tegen teams van de eigen vereniging. Alle maatregelen voor de sport vind je hier.

Wat betekent dit voor de Swift-teams ?

De trainingen voor alle Swift-teams gaan per direct niet meer door in de sporthal.
De wedstrijden in het breedtekorfbal (Swift jeugdteams FEDC en A en Swift 5) worden geannuleerd, vanuit het KNKV zal ongetwijfeld een bericht komen wat dat betekent voor de competitie.
Zodra wij van hen horen zullen we de informatie via de site en trainers delen.

Daarnaast zijn we nu aan het inventariseren onder trainers in hoeverre zij een buitentraining zien zitten voor spelers onder de 18. Daarna zullen zij hetzelfde doen onder de spelers/ouders. Meedoen aan een buitentraining zal sowieso geheel vrijblijvend zijn.

Houd de app en website in de gaten voor meer info.

Het bestuur en de TC

Categorieën: Overig