Beste leden en ouders van jeugdleden,
De Grote Club Actie loopt op haar einde. Fijn dat veel leden loten (ver)kochten!

wil je nog loten kopen?

Wie nog loten wil kopen kan hier terecht!

inleveren boekjes

Alle boekjes dienen uiterlijk op 10 november te zijn ingeleverd, zodat er tijd is voor administratieve afhandeling.
Inleveren van de boekjes kan op maandag en woensdag bij de trainingen. Ook kunnen boekjes worden ingeleverd op onderstaande adressen:

• Mabel       Seisweg 94                       (Griffioen)
  • Sander      Howlin’ Wolfstraat 20     (Mortiere)
  • Joyce        Arie van Driellaan 71       (Klarenbeek)

invoeren van verkochte loten

Voor het digitaal invoeren van verkochte loten wordt hulp gevraagd tijdens de jeugdtrainingen op woensdag 10 november. Ik zoek hiervoor enkele typevaardige ouders van jeugdleden die tijdens de training van hun zoon-dochter hierbij wil helpen. Exacte informatie volgt in de week voorafgaand.

prijzen voor veelverkopers

Digitaal verkochten we 600 loten. De meeste werden verkocht door D2 en E1. Pas als we de verkopen op papier ingevoerd hebben, wordt de eindstand écht duidelijk. Leden die digitaal veel verkocht hebben zijn o.a. Thomas de M., Thomas O., Rona K., Tom van de B., Femke, Franca, Cato en Jaymen. Ook hier geldt: de verkochte loten op papier komen er nog bij en pas dan kan de eindstand worden opgemaakt.

Succes met de laatste ronde!

Sjoerd

Coördinator Grote ClubActie