Complimenten Swiftianen! Wat is de Grote Club Actie goed gestart!
Jullie verkochten in de eerste week al 357 digitale loten en vast ook al op papier!

De opbrengst van de actie komt ten goede aan de inrichting van het clubhuis en materialen voor de jeugd. We streven naar € 2.000,-

Hieronder wat nieuwe informatie:

• Wie een nieuw boekje wil, kan terecht bij
    –> E en F- spelers: Mabel, moeder van Roel en Sivan, teamouder van Swift E1

–> Kangoeroes: Joyce, moeder van Mika en Mats

-> iedereen: bij Sjoerd (sjoerd.sanderse1@gmail.com)
Als je een nieuw boekje wil, lever je het volle boekje in.

• Lever je volle boekje in, ook als je geen nieuw boekje in. Dit kan in de brievenbus worden gegooid:
  • Hannie Schaftstraat 11 (Klarenbeek)
  • Howlin’ Wolfstraat 20 (Mortiere)
  • Seisweg 94 (Griffioen)

Over enkele weken organiseren we ook inlevermomenten bij de trainingen.

• De actie loopt voor Swift tot en met 31-10
  • Informatie voor de veel-verkopers:

landelijke acties
–> Vanaf begin oktober krijgen alle leden die minimaal 20 loten hebben verkocht toegang tot de 20-loten-actie met bijbehorende acties en aanbiedingen.

–> De Grote Clubactie organiseert ook dit jaar weer een landelijke verkoopwedstrijd. De beste lotenverkopers van Nederland kunnen diverse prijzen winnen. Het prijzenpakket bestaat uit maar liefst 306 prijzen met als hoofdprijs:..een Nintendo Switch met favoriete spel naar keuze!

–> Teams die meer dan 100 loten verkopen, maken kans op teamprijzen: een professionele team photoshoot of materialen t.w.v. 2.000

Swift-acties

• Wie het meest verkoopt, krijgt een korfbalprijs
  • Wie meer dan 5 loten verkoopt, loot mee naar een korfbalprijs