De TC is dringend op zoek naar aanvulling op het wedstrijdsecretariaat. Ben jij een speler/ouder of andere vriend van Swift en heb je wat tijd over om onze teams te helpen om op zaterdag voltallig te kunnen spelen? Ook als je niet heel bekend bent binnen Swift of niet veel spelers kent, kunnen we jouw hulp goed gebruiken.
Laat het ons graag weten via tc@kvswift.nl

Als wedstrijdsecretaris/secretaresse ben jij het punt waar afmeldingen voor wedstrijden binnenkomen van een x aantal teams. Vervolgens overleg je met de trainers of het nodig is om een invaller te zoeken.
Als er veel afmeldingen zijn is het soms beter om de wedstrijd te verzetten. In dat geval heb jij contact met de tegenstander en onze eigen trainers om een inhaaldatum te vinden. Vervolgens voer je deze wijzigingen door in het Sportlinkprogramma.
We vragen onze spelers om ruim op tijd af te melden, maar het kan gebeuren dat vanwege blessure of ziekte lastminute afmeldingen binnen komen. Vooral op donderdag en vrijdag kun je dan wat lastminute werk hebben.

Is dit voor jou geen probleem? Dan help je ons enorm! Hoe meer mensen zich aanmelden – hoe minder werk iedereen heeft.

Doe een berichtje naar tc@kvswift.nl of spreek één van ons aan,
De TC: Steven, Tijmen, Paulien, Marjolein en Jessica

Categorieën: TC