Vanuit de KNKV:
Zaterdag 16 januari 2021 gaat, met naleving van een zeer strikt coronaprotocol, een nieuw seizoen van de Korfbal League en Reserve Korfbal League van start. Dat heeft het KNKV woensdag bekendgemaakt. Deze aankondiging volgt op het kabinetsbesluit om de topcompetities een uitzonderingspositie te geven. De eerder gecommuniceerde routekaart volgend wordt de Korfbal League in twee poules van zes gespeeld.

Voor zaterdag 2 en 9 januari 2021 heeft het KNKV een gevalideerd oefenprogramma vastgesteld. Dit vind je hier.

Veel van de wedstrijden zullen via een livestream te bekijken zijn, dus nog even wachten en dan valt er straks tóch weer wat korfbal te bekijken.

De poules:
-Blauw-Wit (A), GG/IJskoud de Beste, KZ/Thermo4U, LDODK/Rinsma Modeplein, Oost-Arnhem, PKC/Vertom

-Dalto/Klaverblad Verzekeringen, DOS’46, DVO/Accountor, Fortuna/Delta Logistiek, KCC/CK Kozijnen, TOP/LITTA

Categorieën: Wedstrijden