Wegens de nieuwe coronamaatregelen mogen er geen toeschouwers meer aanwezig zijn bij de wedstrijden.

Wel vinden we het belangrijk en leuk om iedereen betrokken te houden bij de club. Het streamen van de thuiswedstrijden van Swift 1 en 2 is daartoe een oplossing. Afgelopen zaterdag hebben we dit al gedaan en ging dat prima. Dit lukt via het Facebook account van Swift en je kon het live zien op www.kvswift.nl. Met meer dan 100 ‘viewers’ (x 2-3 personen in gezin) waren er tussen de 250 – 300 toeschouwers.

Voor zaterdag 10 oktober 2020 zijn we daarom op zoek naar iemand die via onze Facebookpagina de wedstrijd van Swift 1 wil livestreamen en iemand die de wedstrijd van Swift 2 wil livestreamen (of beide).

Let op: hierbij is het wel van belang dat je een onbeperkte internet bundel hebt.
Swift 2 begint om 16.00 uur dus graag aanwezig om 15.30 uur. Swift 1 speelt om 17.45 uur dus voor het filmen graag om 17.20 uur aanwezig.

Meld je aan bij Ariska Bouterse (ariska.bouterse@hotmail.com)

Categorieën: Bestuur