Helaas is het coronavirus nog niet ingedamd. De besmettingen nemen toe en de ziekenhuisopnamen van corona-patienten lopen op.
Daarom heeft de regering vandaag besloten om forse maatregelen in te voeren. Helaas zitten daar ook ingrijpende maatregelen voor de amateursport (en dus ook voor korfbal en Swift) bij.
Zie de link: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/10/13/gedeeltelijke-lockdown-om-besmettingen-terug-te-dringen

Concreet betekent dit voor de leden van kv Swift het volgende vanaf woensdag 14 oktober 2020 om 22.00 uur:

• De trainingen en de competitiewedstrijden voor de Swift-leden vanaf 18 jaar en ouder worden stopgezet.
  • De Swift-jeugdleden tot en met 17 jaar mogen wel trainen in teamverband, maar de competitiewedstrijden worden stopgezet.
  • Ons clubhuis is en blijft dicht en ook de douches en kleedkamers worden gesloten. Voor de jeugd geldt: kom in je sportkleding en neem een eigen bidon mee.
  • De bestaande maatregel: geen publiek bij de jeugdtrainingen, blijft ook nu nog gelden.

Al deze maatregelen gelden voor tenminste voor de komende vier weken. Wel wordt over twee weken een balans opgemaakt.
We wachten verder nieuws van NOC/NSF en KNKV af en houden jullie hiervan op de hoogte.

Het bestuur.

Categorieën: Bestuur