Deze week publiceren wij de definitieve teamindeling. Wij hebben nu al zin in het nieuwe seizoen! We hopen jullie ook.

– We starten in de week van 17 augustus. (de selectieteams starten misschien wat eerder. In dat geval horen ze dat van hun nieuwe trainers
– Kijk hier voor de oefenwedstrijden
– Jeugd van 8 t/m 16 jaar kan meedoen zomerclinic onder leiding van de beste (oud) spelers van Nederland. In Arnemuiden (bij TOP) op 30 juni, 13 augustus en 27 augustus. Kijk hier voor meer info.

Afscheid TCleden
De TC sloot afgelopen vrijdag het jaar weer af met een BBQ in de tuin van onze voorzitter – Steven. We namen afscheid van Jacinta en Han die de TC gaan verlaten. We gaan hun input zéker missen. Jacinta met o.a. haar coördinerende taken rondom het wedstrijdsecretariaat, begeleiding ouders en jeugd en de schema’s rondom vervoer en zaalwacht. En Han die zich het afgelopen jaar heeft beziggehouden om samen met de Staf en verschillende selectiespelers om tot “De Oranje Draad” van Swift te komen. Hij laat een adviesdocument achter waar we als club jaren mee vooruit kunnen.
Jacinta en Han, bedankt!

Categorieën: TC