Vacature : Maandag trainer A3
Na gesprek met de trainers van de A-sectie van volgend seizoen, is duidelijk dat we daar nog 1 persoon extra bij zoeken:
Voor A3 zoeken wij nog een trainer naast Luc en Tijmen. Op de maandag zal het hen anders niet lukken om de trainingen structureel te verzorgen. De training is van 18.15 – 19.15.

We denken als alternatief aan een pouletje met verscheidene trainers maar voor de groep is het natuurlijk veel beter om een vast gezicht te hebben.

Vacature : Tijdelijke invaltrainer recreanten 2
Voor de trainingen van het 2e recreantenteam o.l.v. Hans zoeken we voor het begin van het seizoen t/m oktober een invaltrainer.

Bij interesse of als je vragen of ideeën over deze vacatures hebt, kun je mailen naar tc@kvswift.nl

Vacature : Teambegeleider A1
Voor A1 zoeken wij nog een teambegeleider. Dit is voor ondersteuning van de coaches op wedstrijddagen.
Het gaat hierbij om de volgende ondersteuning:

• Filmen wedstrijden
  • Plaatsen van de film op Teams
  • Kleine taken, zoals bidons vullen en shirts klaar leggen
Categorieën: TC