Jaaaah! Eindelijk is het zover! De definitieve uitslag van de Grote clubacie is bekend!

Jullie hebben erg goed jullie best gedaan om loten te verkopen voor Swift! We hebben daarmee een ontzettend mooi bedrag binnengehaald voor de club!

We hebben 509 loten verkocht en de totale opbrengst is 1.221,60 euro!!

Een deel hiervan wordt gebruikt om de jeugdhoek in het clubhuis op te knappen! Wil je als spelend lid van team F, E of D meedenken over hoe we dit kunnen inrichten? Mail dan even naar: evenementen@kvswift.nl

En er waren dit jaar een paar toppers in de verkoop van de loten. Want degene die de meeste loten wist te verkopen voor de club kon twee bioscoopkaartjes winnen! Hieronder de top 3 van de jeugdleden die het meest verkocht hebben, waarvan de nummer 1 dus de bioscoopkaartjes heeft gewonnen! Alvast gefeliciteerd! Ze komen jouw kant op!

Top 3 jeugdleden:

1. Aloké Muller D2 39 loten verkocht
  2. Dani van der Hiele E2 33 loten verkocht
  3. Sep/ Esmee Marinissen E1 en Jesse Grouw F1 29 loten verkocht

Volgend jaar weer nieuwe kansen en wellicht een verbetering van ons record!

Categorieën: Evenementen