In het nieuwe seizoen zal de TC het zonder de inzet van Bert en Pieter moeten doen. Bert heeft zich enkele jaren ingespannen voor de TC, met name gericht op trainersbegeleiding en samenwerking. Pieter is zeker zeven jaar actief geweest voor de TC en heeft daar binnen heel veel betekend voor het technische kader; gesprekken met de staf / selectie, wedstrijdsecretariaat senioren, teamsamenstelling, aanstellen trainers, en voor meerdere jaren het voorzitterschap. We willen hen bedanken voor de vele uren werk die zij in de club hebben gestoken.

De TC sluit het jaar af aan het Veerse Meer

In augustus vervolgt de TC het komend seizoen met Jacinta, Jessica, Davin, Pascal en Steven. We gaan onder andere aan de slag met de voorbereidingen van de veld en zaal competitie, afstemming met staf, trainersbijeenkomsten, spelers enquête, clinics, evaluatie staf, maken van de teamindeling en organiseren van trainers. Vind jij het ook leuk om een bijdrage te leveren in de TC? Laat het weten via tc@kvswift.nl

Namens de TC, Steven

Categorieën: TC