Afgelopen zaterdag hebben 15 jeugdleden met elkaar gediscussieerd over wat Swift nu is en wat Swift in de toekomst zou moeten worden. Aan de hand van afbeeldingen van dieren, auto’s, personen, supermarkten en landen werd elke keer naar Swift gekeken. Wat past bij Swift en wat niet. Dat waren leuke gesprekken.

De resultaten staan hieronder !  Ook deze beelden over Swift gaan naar het bestuur. Zij maken voor Swift een plan. Daarna gaan we met de hele vereniging aan de slag om die plannen ook uitgevoerd te krijgen.

Dank aan Yvonne, Judith, Paulien, Eric en Thijmen voor de begeleiding en het verzorgen van de lekkere soep met broodjes.
Natuurlijk ook dank aan Niels van adviesbureau Brug8, die de bijeenkomst leidde.

Het bestuur.

Categorieën: Bestuur