De eerste TC vergadering van 2019 is weer een feit en zoals iedere eerste vergadering van het jaar hadden we heel wat te bespreken. De resultaten van de spelersenquete, de aankomende clinics en trainersavond, updates vanuit de teams, de verdeling van nieuwe leden onder de ploegjes, de opgave van een nieuw F-team voor het veldseizoen en het verwelkomen van een nieuw TC-lid.

De spelersenquete
Als eerste willen we graag iedereen bedanken voor het invullen van de enquete. Het geeft ons een goede kijk op jullie beleving in het spel en in je team. Ook krijgen we een kijkje in jullie plannen of wensen voor volgend jaar. Dit nemen we mee naar de volgende vergadering, wanneer we alweer een start gaan maken met de concept teamindeling voor volgend jaar.
Heb je een dringende boodschap of vraag meegegeven in de enquete? Dan nemen we snel contact met je op. Heb je nog iets toe te voegen? Schroom niet om één van ons nog even aan te spreken.

De clinics en trainersavond
Inmiddels hebben de twee clinics voor de jeugdspelers plaatsgevonden, en met groot succes! We kregen van zowel spelers, ouders als de selectiespelers hele leuke reacties. Voor sommige selectiespelers is het nog even wennen dat er vanuit de jeugd zo naar hen opgekeken wordt. Super dat zij op deze manier wat vaker van zich willen laten zien. Aan het eind van de clinics had iedereen weer voldoende oefenmateriaal. De jeugd kon aan de slag met de tips van de training, de selectiespelers konden aan de slag met het oefenen van hun handtekening.

De trainersavond staat nog op de planning. 15 februari worden alle trainers en coaches verwacht in het clubhuis. Het thema van de avond is Techniek en Tactiek met input van Dennis en Ralph.

Nieuwe leden en nieuw F-team
We zijn superblij met de toestroming van de nieuwe jeugdspelers. We proberen de nieuwe leden zo goed mogelijk te verdelen over de teams. En we zijn blij dat we straks op het veld een extra F-team kunnen gaan aanmoedigen.

Nieuw TC-lid
Tot slot zijn wij blij u te kunnen melden dat Pascal de Meulmeester zich heeft toegevoegd aan de TC. Zij zal zich onder andere bezig gaan houden met het trainingsrooster, sportlink en verdere administratieve handelingen.

Namens de TC,
Jessica Schipper