Enige tijd geleden hebben we bericht over Marjo de Peugeot. Marjo is een deelauto die door de selectie gebruikt wordt voor uitwedstrijden.

Een deelauto is echter een auto die ook door anderen gebruikt kan worden. Door verzekeringen goed te regelen en de auto te delen met anderen die niet per se een eigen auto (of een tweede auto) nodig hebben kunnen we de kosten delen. Ook voor andere gebruikers is het financieel aantrekkelijk en het is duurzaam en goed voor het milieu!

De PZC van zaterdag 3 november plaatste een leuk artikel over de ontwikkelingen. Want sinds kort heeft Marjo (de Peugeot) namelijk verkering met Ben (de Citroën)!

Al snel bleek dat er behoorlijk vraag is naar deelauto’s. Marjo heeft het druk. Niet zo gek natuurlijk, want je kunt al vanaf 5 euro per dag en 20 ct per kilometer (incl. brandstof) op pad! Dat is al snel aantrekkelijk; een eigen auto kost al snel 250-300 euro of eer per maand; daar kun je heel wat deelauto-ritjes van maken.

Gelukkig his Marjo onderweg dus een leuke vent tegen gekomen. Ben de Citroën kwam op haar pad! Een nieuwe deelauto dus! Doordat ook Kai de Hyundai als deelauto ingezet wordt, is het aanbod deelauto’s inmiddels gegroeid naar 3 stuks!

Zoek jij ook af en toe tijdelijk vervoer? Bijvoorbeeld een dag? Of voor wat langer? Af en toe?
Misschien is het gebruik van een van onze deelauto’s een prima oplossing.

Klik hieronder voor documentatie. Aanstaand weekend tijdens het Zeeuws Korfbalspektakel zijn Ben en Marjo ook aanwezig. Kai niet. Die is dan als deelauto op weg 🙂

Prijzen en financiële factsheet deelauto

Informatiefolder gebruik deelautos

Facebookpagina Marjo en Ben, deelauto’s Middelburg

Wil je meer informatie?
Bel, app of mail dan met Dennis Plantinga, de eigenaar en beheerder van de auto’s.
Mail: dplantinga@zeelandnet.nl

Categorieën: Overig